بهترین تکنیک های لیفت پوست و صورت , مزایا و معایب آن

16 کلمه|دسته‌بندی: پوست، مو و ناخن, زیبایی|
  • تاریخ انتشار : 3 اسفند, 1401

فهرست مطالب :

لیفت پوست یا همان سفت کردن پوست برای از بین بردن چین و چروک به 3 صورت انجام پذیر است :

  • لیفت پوست با عمل جراحی
  • لیفت با مواد تزریقی با ژل و بوتاکس
  • لیفت با مواد دارویی و کرم

لیفت پوست با عمل جراحی

لیفتینگ پوست یک عمل زیبایی است که در آن جراح پوست اضافی صورت، گردن، بازوها و سینه را برمی دارد. همچنین می توان از آن برای کاهش ظاهر چین و چروک و سایر علائم پیری استفاده کرد.

در لیفت پوست بیمار تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا پوست نواحی که قرار است بلند شود برداشته شود. سپس پوست شکل می گیرد و به شکل طبیعی تا می شود و سپس زیر پوست خود بیمار یا روی یک ایمپلنت مصنوعی قرار می گیرد. لیفت پوست را می توان برای درمان بیماری های مختلف مانند آکنه، سوختگی، ترک های پوستی، ریتید (چروک) و لکه های ناشی از افزایش سن استفاده کرد.

روش لیفت وست معمولاً روی صورت، گردن و سینه انجام می شود. نواحی دیگری که ممکن است در لیفتینگ مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از بازوها یا شکم. به عنوان مثال، برخی از جراحان چندین گرم چربی یا بافت کمر را برای التیام ترک های پوستی برمی دارند.

در طی جراحی لیفت پوست، پوست اضافی از نواحی که قرار است لیفت شود، برداشته می شود. سپس جراح این بافت اضافی را شکل می دهد و به شکل طبیعی تا می کند و آن را در زیر یا روی یک ایمپلنت مصنوعی قرار می دهد که می تواند به بازیابی حجم در ناحیه(های) درمان شده کمک کند. ایمپلنت‌ها معمولاً از ژل سیلیکونی پر شده با ذرات مانند سولفات کلسیم (برای اوت سینه) ساخته شده‌اند.

لیفت پوست را می توان با بی حسی موضعی در بیمارستان یا کلینیک انجام داد. شلی پوست ممکن است با استفاده از تکنیک های سفت کننده پوست مانند جراحی لیفتینگ بدن بهبود یابد.روش لیفتینگ پوست راهی برای صاف کردن یا از بین بردن چین و چروک است. پوست باید کشیده شود و به یک طرف کشیده شود تا از شر چین و چروک خلاص شود .

برخی از پزشکان ممکن است از یک سوراخ در پشت هر گوش برای دسترسی دقیق تر به مناطق مستعد چین و چروک در هر دو طرف صورت استفاده کنند. یک جراح زیبایی می تواند یک لیفت پوستی ایمن و موثر انجام دهد که این کار را انجام می دهد .

 

لیفت پوست و صورت با کرمهای دارویی

لیفت پوست با کرم روشی است که در آن از ترکیبی از مواد برای افزایش خاصیت ارتجاعی و کانتور کردن پوست استفاده می شود. این کرم به منظور بهبود خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست، عمدتاً از طریق اسید هیالورونیک، روی صورت اعمال می شود. همچنین به کاهش چین و چروک و بهبود رنگ پوست کمک می کند.

لیفت پوست با کرم روشی است که در آن از ترکیبی از مواد برای افزایش خاصیت ارتجاعی و کانتور کردن پوست استفاده می شود. این کرم را می توان روی هر قسمتی از بدنتان زد، اما بیشتر روی صورت استفاده شده است.

این عمدتا با استفاده از اسید هیالورونیک که به کاهش چین و چروک و بهبود رنگ پوست کمک می کند، عمل می کند. . این نوع روش برای کسانی که می خواهند چین و چروک و خطوط ناخواسته صورت را بدون انجام عمل جراحی کاهش دهند عالی است. . کرم باید حدود 4-6 هفته حداکثر شش بار استفاده شود.

در این جلسات، هر بار مقدار کمی از کرم را استفاده کرده و با حرکات دایره‌ای از مرکز صورت تا لبه‌های بیرونی ماساژ دهید. این محصول همچنین به کاهش قرمزی و تورم ناشی از این روش کمک می کند.

این روش بهتر است توسط یک جراح پلاستیک حرفه ای یا متخصص پوست انجام شود، زیرا آنها در مورد ترکیبات خاص و نحوه واکنش آنها با یکدیگر آموزش دیده اند. این نوع درمان بیشتر برای کسانی است که می خواهند چین و چروک های خود را اصلاح کنند اما نمی خواهند یا توانایی مالی ندارند.

 

بهترین کرمهای لیفت پوست و صورت

لیفت پوست با کرم روشی است که در آن از ترکیبی از مواد برای افزایش خاصیت ارتجاعی و کانتور کردن پوست استفاده می شود. این کرم به منظور بهبود خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست، عمدتاً از طریق اسید هیالورونیک، روی صورت اعمال می شود.

 همچنین به کاهش چین و چروک و بهبود رنگ پوست کمک می کند. لیفت پوست با کرم روشی است که در آن از ترکیبی از مواد برای افزایش خاصیت ارتجاعی و کانتور کردن پوست استفاده می شود. این کرم را می توان روی هر قسمتی از بدنتان زد، اما بیشتر روی صورت استفاده شده است. این عمدتا با استفاده از اسید هیالورونیک که به کاهش چین و چروک و بهبود رنگ پوست کمک می کند، عمل می کند.

 این نوع روش برای کسانی که می خواهند چین و چروک و خطوط ناخواسته صورت را بدون انجام عمل جراحی کاهش دهند عالی است. . کرم باید حدود 4-6 هفته حداکثر شش بار استفاده شود. در این جلسات، هر بار مقدار کمی از کرم را استفاده کرده و با حرکات دایره‌ای از مرکز صورت تا لبه‌های بیرونی ماساژ دهید. این محصول همچنین به کاهش قرمزی و تورم ناشی از این روش کمک می کند.

این روش بهتر است توسط یک جراح پلاستیک حرفه ای یا متخصص پوست انجام شود، زیرا آنها در مورد ترکیبات خاص و نحوه واکنش آنها با یکدیگر آموزش دیده اند. این نوع درمان بیشتر برای کسانی است که می خواهند چین و چروک های خود را اصلاح کنند اما نمی خواهند یا توانایی مالی ندارند.

 

در زیر به چند کرم سفت کننده پوست که بیشترین تاثیر در لیفت پوست داشته اند معرفی خواهیم کرد :

 

کرم توتال درم لیفت و سفت کننده پوست

کرم لیفتینگ پوست توتال درم  محصولی شناخته شده و محبوب است که بیش از 20 سال است که در بازار وجود دارد. این یک کرم لیفت کننده پوست و صورت می باشد که به کاهش چین و چروک، سلولیت و سایر علائم پیری کمک می کند. . دارای فرمولی غنی و عاری از رنگ ها و عصاره های مصنوعی است.

ازمزایای کرم توتال : به خوبی کار می کند، نرم و صاف به نظر می رسد، قیمت مناسب، محبوب ترین در بازار است

این محصول در بسیاری از سالن های زیبایی در سرتاسر جهان یافت شده است

 

کرم توتال درم لیفت و سفت کننده پوست

 

کرم دلانو سفت کننده و لیفتینگ صورت و گردن

شرکت دلانو محصول را عرضه کرده است که به زنان کمک می کند جوان تر و جذاب تر به نظر برسند. این محصول کرم سفت کننده و لیفت کننده صورت و گردن دلانو نام دارد. این کرم برای کمک به زنانی است که با چین و چروک، افتادگی پوست، خشکی و سایر علائم پیری دست و پنجه نرم می کنند. برخی از مواد تشکیل دهنده این محصول عبارتند از ویتامین C، پپتیدها، اسید هیالورونیک، اسیدهای چرب و غیره. این کرم به دلیل اثربخشی آن در سفت کردن پوست صورت و گردن مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین با کاهش چین و چروک به اثرات ضد پیری کمک می کند، پوست را صاف تر و محکم تر نشان می دهد و خاصیت ارتجاعی را بهبود می بخشد. اگرچه این محصول ممکن است به زنان کمک کند جوان تر به نظر برسند، اما برای مصرف کنندگان مهم است که در مورد مواد تشکیل دهنده آن به دقت تحقیق کنند. برخی از مواد موجود در این کرم عبارتند از 1-اتیل هگزانوئیک اسید و 2-هگزیل دکانوئیک اسید.

 

کرم دلانو سفت کننده و لیفتینگ صورت و گردن

 

 

لیفت پوست با تزریق ژل و بوتاکس

بوتاکس یک روش درمانی محبوب برای افرادی است که می خواهند ابروهای خود را بلند کنند. تزریق بوتاکس در نواحی دیگری مانند پیشانی، چانه و گردن نیز کاربرد دارد. لیفت با بوتاکس روش جدیدی است که از سم بوتولینوم برای صاف کردن چین و چروک های صورت استفاده می کند. این روش با استفاده از روش کم تهاجمی انجام می شود. این تنها 15 دقیقه طول می کشد و می تواند توسط هر کسی بدون آموزش پزشکی انجام شود. اثر بالابرنده سم بوتولینوم تا 9 ماه باقی می ماند، به این معنی که در بسیاری از موارد می توان از آن به عنوان جایگزینی برای پرکننده ها یا جراحی استفاده کرد. هیچ محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد.

بوتاکس معمولاً به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می شود، زیرا می تواند عضلات صورت را حجیم کند و چین و چروک های آن را صاف کند و پوست را جوان نشان دهد. همچنین به عنوان جایگزینی برای جراحی استفاده می شود که اغلب نیاز به مواد کاشت دائمی یا پرکننده هایی را ایجاد می کند که می تواند دردناک باشد.

اما هشدار FDA فقط در مورد چین و چروک صورت نیست. آژانس همچنین گفت که گزارش‌هایی از بیمارانی دریافت کرده است که “وقایع عصبی عروقی” را تجربه کرده‌اند، از جمله یک مورد که در آن بیمار “تزریق سهوی آلت تناسلی” بوتاکس داشته است. FDA گفت در موارد دیگر، مصرف بیش از حد روی بازوها و دست ها انجام شد که منجر به بی حسی، از دست دادن کنترل ماهیچه ها و ضعف در اندام ها شد.

دیدگاه خود را بنویسید