دسته‌بندی محصولات

سازنده:

نوع پوست

ترتیب بر اساس:

مو وزدار

اگر برای صاف کردن موهای وز خود از اتوی مو یا ابزارهای حرارتی استفاده می کنید، باید بدانید مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اید. این کار بسیار خسته کننده است و به نظر می رسد هیچ گاه تمام نمی شود. وز مو یکی از شایع ترین مشکلات میان زنان و مردان است. کسانی که موی وز دارند، می دانند که مدیریت کردن آن چه کار دشواری است. معمولا کسانی که مو های فر و مجعد دارند، به نسبت کسانی که موهای صاف و لخت دارند، موهای شان خشک تر است. کمبود رطوبت دلیل اصلی وز شدن مو شماست.

وقتی رطوبت مو کم است یا هوا رطوبت زیادی دارد، کوتیکول (لایه ی بیرونی مو) باز می شود تا رطوبت مورد نیاز خود را از هوا جذب کند. به همین دلیل است که هوای مرطوب اغلب این اوضاع را بدتر می کند. چه موهای شما به صورت طبیعی مستعد وز شدن باشد یا رطوبت باعث آن شده باشد، بدون داشتن محصولات مناسب و راهنمایی صحیح، درست کردن موهای تان بسیار دشوار خواهد بود.

موی وز

هر روز موهای خود را می شویید.
به موهای تان رطوبت کافی نمی رسانید.
موهای تان را بعد از حمام شانه می کنید.
دمای آب هنگام دوش گرفتن بسیار بالاست.
قسمت انتهایی مو‌های تان صدمه دیده اند.
موهای تان را با حوله ی زبر خشک می کنید.
از حالت دهنده های ضعیف استفاده می کنید.
هنگام برداشتن گیره‌ و سنجاق مو با ملایمت رفتار نمی کنید.
هر روز از وسایل حرارتی حالت دهنده ی مو استفاده می کنید.
قبل از اینکه موهای تان کاملاً خشک شود، به موهای تان دست می زنید.

موی تان را کوتاه کنید.
از روغن نارگیل استفاده کنید.
برس مناسب موی خود را بشناسید.
قبل از خواب موی خود را مرتب کنید.
دوبار در هفته، از نرم کننده استفاده کنید.
موی خود را به آرامی با حوله خشک کنید.
از یک ماسک آبرسان یک بار در هفته استفاده کنید.
همیشه از نرم کننده برای موی وز و مجعد استفاده کنید.

هنگام انتخاب شامپو برای موی وز و مجعد، به دنبال محصولاتی با گلیسیرین در لیست مواد تشکیل دهنده باشید گلیسیرین با نفوذ به مو ها و آبرسانی مو به مبارزه با فر شدن مو کمک می کند . همچنین یک ماده رطوبت بخش عالی است، به این معنی که رطوبت اضافی موجود در هوا را جذب می کند . علاوه بر گلیسیرین، اطمینان حاصل کنید که شامپویی که استفاده می کنید عاری از سولفات است . سولفات ها یک ماده شگفت آور در شامپو هستند که باعث ایجاد چربی می شوند اما باید توجه داشته باشید سولفات روغن طبیعی را از مو جدا می کند و باعث خشک شدن مو می شود شامپوهای بدون سولفات سطح طبیعی روغن مو را کنترل می کند.

برای مرطوب نگه داشتن کوتیکول مو از نرم کننده نیز استفاده کنید تا رطوبت بتواند به عمق هر رشته مو نفوذ کند. بنابراین نرم کننده خوب برای موی وز و مجعد، باید حاوی گلیسیرین باشد، و همچنین سایر ترکیبات آبرسان مانند کره درخت روغن قلم نیز باشد. همیشه توجه داشته باشید که از مرطوب کننده برای وسط تا انتهای موی خود استفاده کنید.

برای انتخاب ماسک آبرسان مو به دنبال محصولاتی باشید که حاوی روغن نارگیل یا روغن کرچک باشید هر دو برای هیدراتاسیون مو شگفت انگیز عمل می کنند و مو های شما را براق می کنند.