دسته‌بندی محصولات

سازنده:

نوع پوست

ترتیب بر اساس:

موهای کاشته شده

کاشت مو فرآیندی است که در نتیجه‌ی انجام آن موهای کاملا طبیعی در نواحی طاس سر رشد می‌کنند. موفقیت کاشت مو به مراقبت‌های شما پس از عمل بستگی دارد. در واقع موهای کاشته شده بیش از حد حساس اند و نیاز به مراقبت دارند تا توانایی رشد و شروع چرخه‌ی رویش مو را داشته باشند. در غیر این صورت هزینه‌ای که برای کاشت مو صرف کرده‌اید، بی نتیجه خواهد شد و موها طبق انتظار رشد نمی‌کنند.
مراقبت از موی پیوند شده دقیقا از زمان کاشت شروع می­‌شود چون موها بنیه‌ی کافی برای رشد ندارند. در این مدت لازم است نکات و توصیه‌های پزشک را به دقت عمل کنید ، در غیر این صورت احتمال موفقیت در فرآیند کاشت مو کاهش می‌یابد. از این رو تمام فعالیت‌های فرد اعم از نحوه خوابیدن، شستشو، تقویت مو و… باید با دقت و ظرافت کافی انجام شوند.

کاشت مو

تغذیه مناسب
نحوه خوابیدن مناسب
پرهیز از مصرف هرگونه دخانیات
پرهیز از مصرف هرگونه نوشیدنی الکلی
نحوه صحیح دوش گرفتن و شستن موها
پرهیز از انجام فعالیت های پرتحرک مانند: ورزش

ماسک مو همچون ماسک‌ های پوست، حاوی ترکیباتی هستند که به سلامت مو کمک می‌کنند. استفاده از مواد مغذی به صورت مستقیم بر روی موها منجر می­‌گردد مواد مورد نیاز برای مو تا حدی جذب شوند. ماسک‌ مو بعد از کاشت باید حاوی انواع روغن‌های گیاهی برای تغذیه مو باشد ، معمولا ماسک‌های روغن زیتون بعد از کاشت طبیعی مو توسط پزشکان پیشنهاد می‌شود. این ماسک‌ها مجموعه‌­ای از ویتامین‌های گروه ب، E  و آنتی اکسیدان‌ها را برای تقویت مو در بر دارند. اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 نیز از دیگر موادی هستند که باعث می‌شوند مو به خوبی تقویت شده و از ریزش مجدد آن‌ جلوگیری شود. ماسک‌های میوه‌ای گزینه دیگری هستند که به تقویت بیشتر مو کمک می‌کنند.
ماسک مو که به صورت روغن است را می ­توان چند ساعت قبل از حمام استفاده کرد. این ماسک‌ها مواد مغذی خود را به فولیکول و ساقه‌ مو می‌رسانند و به این ترتیب موها را نرم و خوش‌ حالت می‌کنند.

پس از پیوند طبیعی مو، تا 7 روز نباید شستشوی سر انجام شود. پس از این مدت شامپوی مناسب را بعد از مشورت با پزشک خود انتخاب کنید. با توجه به حساسیت مو در این دوره، ممکن است پزشک شامپوی خاصی را برای شما معرفی کند. ولی به طور کلی شامپو های بعد از کاشت به دلیل عاری بودن از ترکیبات شوینده قوی گزینه‌ مناسبی برای شستشوی سر پس از کاشت مو می‌باشد. پس از شستشو، موها را با حوله یا سشوار خشک نکنید و هرگز آن‌ها را ماساژ ندهید بلکه اجازه دهید موی سر در هوای آزاد خشک شود.
محلول های مناسب برای بعد از عمل کاشت عبارتند از ماینوکسیدیل ۲ درصد، آمینکسیل، محلول های حاوی کافئین، آرژنین، ریشه جینسنگ و موارد دیگر.
به یاد داشته باشید مو و پوست نیازمند رسیدگی می باشند به ویژه بعد از ۳۰ سالگی که بدن رو به پیری و فرسودگی می رود و منتظر نمانید که موهای تان دوباره دچار ریزش شده و آن گاه دنبال چاره بگردید از قبل با مراقبت های لازم از ریزش مجدد موهای خود جلوگیری کنید.